Pages

14 Aug 2012

BEAUTY: Lips like a berry




Misschien kan je het herinneren maar deze lip gloss is al enkele keren voorbij gekomen. Dat heeft natuurlijk zo zijn redenen. "Normaal" is de combinatie ik + rode lippenstift/lip gloss/ elk lip-produkt nou niet echt een goede combinatie. Want meestal gaat dat gepaard met vlekken all over the face.

Deze keer is er een uitzondering gemaakt. Ik wist toen ik hem kocht dat ik wéér een rood lipproduct kocht en dat ik hem - ongebruikt- in mijn la liet liggen. Maar Raisin van Lancôme is anders. Het is geen lip gloss en geen lippenstift het is een juicy tube. En blijkbaar is die combinatie met mij WEL mogelijk. Geen vlekken en geen rood over heel mijn gezicht, maar alleen op mijn lippen - zoals het hoort! En gelukkig is het ook nog een mooi kleurtje. Die ik waarschijnlijk WEL vaak ga dragen.

Liefs,
Rosalie.

1 comment:

Thank for reading!