Pages

28 Jan 2013

Monday Favorites


Favorite new clothing - oasis flowertop

Van mijn bestelling die ik bij Zalando deed heb ik maar liefst een ding overgehouden. Waar ik voor dat de bestelling het minst enthousiaste over was, bleek uit eindelijk het leukste te zijn.
Favorite nails- Gelnails

OMG, ik ben gewoon total in Love with mijn nagels. Want aangezien ik gelakte nagels gewoon heel leuk vind, maar het werk ervoor niet is dit gewoon perfect!

Favorite smell - Jean Paul Gaultier "classique"

Ik kan niet ophouden met het opspuiten van deze geur. Ik denk zelfs niet dat er eer dag voorbij is dat ik hem niet op heb gedaan. Maar ook daar zit een nadeel aan, want net zoals bij al mijn favoriete parfums.. ze gaan dan wel heel snel op. En nog een nadeel: de meeste zijn niet de goedkoopste. 

Favorite song - The Young Romans - Naïve


Sinds ik dit liedje heb gehoord blijft hij maar ik mijn hoofd hangen, bij mijn wekelijkse dosis favorieten kan hij dus ook gewoon niet ontbreken.  

3 comments:

Thank for reading!