Pages

30 Jan 2013

OBSESSION: Blogilates

Al een hele tijd gelden schreef ik al een keer over Blogilates. En ik kan me herinneren dat ik er toen héél enthousiast over was. En of ik dat nog steeds ben! Want um, TOEN deed ik het misschien één keer in de 2/3 weken... maar met met mijn nieuw goed voornemen van het jaar 2013 doe ik het bijna elke dag! En ik zal je zeggen, ik vind het gewoon nog steeds leuk - ondanks dat ik nu dagen achter elkaar met wat spierpijn rond loop, maar ach je moet er toch iets voor over hebben niet? - 

Het fijne is dus dat, in tegen stelling tot hardlopen, het niet uit maakt wat voor weer het is. Al regent, sneeuw of hagelt het ik ga gewoon door, door weer en wind. Want ja, in mijn kamer merk je er dus weinig van. Nog zo'n voordeel is, dat ik dus én cardio doe EN kract. Als dat niet goed is (!!!). Want je hebt namelijk HITT- workouts die speciaal zijn voor cardio en (POP) PILATES die dus zijn voor de kracht. En O, er is sinds kort ook HITTILATES wat dus een combinatie van beide is. Helemaal leuk! Nog zo'n voordeel; je hebt "challanges" die maar vijf minuten duren. maar OMG ik denk niet dat ik óóit zo veel spierpijn heb gehad de dag erna... stel je voor vier lange minuten lang één buikspier oefening. Dus zelfs na die vier minuten kan je je helemaal kapot voelen. En daarnaast heb je óók workouts van vijftien of dertig minuten, als ik nét iets meer tijd heb. 

Isn't it wonderful?
Liefs, 
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!