Pages

27 Jul 2012

DAIRY: 01

Ik begon afgelopen week met het idee om te gaan genieten van het heerlijke weer dat ons beloofd was. Het blijkt dat weer boven de 25 graden langer als twee dagen zeldzaam is deze zomer. Dan kunnen we er toch maar beter van genieten? En zeker nu het een HELE week beloofd was.
Maandag begon mijn voornemen niet zo goed, na eerst te hebben gewerkt - buiten dat wel - zat ik heel de middag aan de laptop vast geplakt. Ik moest en zou een goede en betaalbare laptop vinden! Na al enkele middagen eraan te hebben besteed, had ik er genoeg van. Die middag zou ik een beslissing maken en niet meer van gedachten te veranderen. Na heel de middag het internet te hebben afgezocht kwam ik uit op de Dell Inspiror 15R met een leuke licht roze achterkant. Tot nu toe ziet het erna uit dat ik 6 augustus ein-de-lijk mijn eigen laptop in handen heb. Misschien geen Macbook maar ik kan niet klagen, toch? Die avond bestede ik aan mijn favoriete uitstapje namelijk de bioscoop om nog een keer naar The Amazing Spiderman te gaan. Deze keer niet met mijn vader maar met een vriendin wat ondertussen mijn vaste bioscoop buddy is geworden. En zo ging de eerste warme dag van deze week voorbij, zonder ook maar 10 minuten in de zon te hebben gelegen/gelezen/gesport..

Dinsdag haalde ik mijn Vitamine-D gehalte weer op pijl door samen met Renee aan het Meer te gaan liggen. Met de bikini van mijn zus en een hele hoop drinken kwamen we de dag heerlijk relaxed door.

Woensdag en Donderdag stond niet veel op de planning. Een beetje bloggen, terassje, misschien nog een keer HET yoga-filmpje herhalen en enkele Desperate Housewives maratons. Gisteren ochtend besloot ik om even het "goede oude" roeiapparaat voor de dag te halen. En zo roeide ik die ochtend er nog even op los. Toen ik gisteren even langs de winkel moest besloot ik om ook maar een bezoekje te brengen aan de jaarlijkse toeristen markt. Natuurlijk NIET om iets te kopen maar om gewoon even rond te kijken. Na al een paar leuke kraampjes te hebben negeert kon ik een mascara van 8 euro niet laten liggen. En toen was de knop om. Met als gevolg dat mijn geld al op was voor ik goed en wel in de winkel was. Gelukkig bestaat er iets als een pinpas die NIET in de kraampjes op de markt kan gebruiken, waardoor ik toch mijn hoog nodige boodschappen kon doen.

Midden in de week kregen we bezoek van de schildpad die door de vriend van mijn zus "columbus" werd genoemd. We vonden hem midden op de weg en na eerst goed te hebben gekeken wat het was maar mee genomen. Schildpadden leefde toch niet in Nederland? Na even te hebben gegoogeld kwamen we er achter dat het een of andere schildpad was die niet voorkwam in Nederland. Niet in het wild en niet als huisdier. Blijkbaar was columbus bij de rivier uitgezet door  baasjes die hem niet meer wouden. Maar hij ging de rivier niet in en kroop verder over de weg. Nu heeft columbus een tuis gekregen met baasjes die hem WEL willen.

En zo ging mijn "zonnige" week voorbij. Wat jammer genoeg heb ik net vernomen dat het echt maar een zonnige WEEK was en het maandag weer de gebruikelijke 16 graden is.


Liefs,
Rosalie.
Volg mijn blog op bloglovin'

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!