Pages

26 Jul 2012

Essie - Forever Yummy




Ik snap niet dat ze bij elke nagellak niet gewoon de kwastjes van Essie na-apen. Iedereen weet toch dat het fantastische kwastjes zijn om je vingernagels mee te lakken. Want echt waar, al had ik vanaf mijn aller eerste nagellakje met zo'n kwastje mijn nagels kunnen lakken. Was ik er nooit slecht in geworden. Maar in die tijd zei de naam Essie me niks en lakte ik gewoon met de onhandige te dunne kwastjes van de budget merken. Waardoor mijn nagellak altijd schots en scheef op mijn nagels zat. En zo leerde ik leven met het idee dat ik gewoonweg geen nagel kon lakken zonder de rest van mijn vingers ook onder te smeren.

Nu ik eenmaal de Essie nagellak heb ontdekt gaat het al een stuk beter. Af en toe gaat het er nog wel langs maar he, dat mag ook, het zijn er namelijk al tien minder als eerst. 

Wonder boven wonder heeft Essie ook nog leuke kleurtjes! Sinds ze in de Etos liggen kan ik de Etos niet binnenlopen zonder bijna alle Essie's in mijn hand te hebben gehad en terug te hebben gezet. Om daarna naar buiten te lopen met het idee dat ik ze toch redelijk duur vind voor een nagellak. Maar nu was ik weer te zwak om er een te laten staan en nam ik een donkerrood kleurtje mee. 

Forever Yummy a creamy tango red is een donkerrood kleurtje. Weer net iets anders als de "normale" roden kleur. Iets Chiquer als het mij vraagt en leuk voor op je handen en voeten. Ook geschikt voor de -aankomende- herfst & winter. Toen ik deze kleur vorige week kocht had ik namelijk niet bedacht dat het weer om sloeg, en het WEL in een keer zomer zou worden. Ik dacht toen eerder aan de Herfst. Door de regen was ik niet bepaald in the mood om een vrolijk zomers kleurtje te kiezen. 

Zoals ik je misschien hoort ben ik helemaal gek op Essie. En ik denk zelfs dat je wel vaker aan Essie kleurtje voor bij ziet komen. Ik waarschuw je maar vast.

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!