Pages

23 Jul 2012

Monday Favorites

Favorite sport: Yoga
Alsof ik Yoga opnieuw heb uitgevonden! Met Yoga bedoel ik dan HET yoga filmpje. En met het yoga filmpje bedoel ik het yoga van exercise tv. Ik snap niet dat ik ooit heb gedacht dat yoga geen echte sport was. Want van dit filmpje word ik serieus moe en heb ik de dag erna spierpijn. En toch blijft de man van exercise tv zeggen dat je je moet ontspannen. "Just a couple more deep breaths..."

Favorite book: Lauren Destefano - Vrees
Over dit boek kan ik wel een heel artikel vol schrijven en ik denk dat ik dat ook gaan doen. Want in zo'n klein stukje kan ik niet zeggen hoe geweldig ik het boek vind. Na het eerste deel MOEST ik dit deel lezen en ik MOET hierna het derde deel lezen... wat nog niet uit is. Wat moet ik dan als ik het boek morgen uit heb gelezen?

Favorite movie: The Amazing Spiderman 
I love Emma Stone & I love Spiderman. Wat is er dan beter dan de combinatie van die twee. Ik moet zeggen dat ik Emma Stone nog niet zo geweldig vond voor dat ik naar deze film ging. Maar toen ik terug kwam was dat wel veranderd. En ja spiderman. De oude films heb ik zo vaak gezien dat zo'n vernieuwing de oude liefde weer op haalde.

Favorite food: Own yard Stawberrys
Wat is er nou lekkerder dan aardbeien die je zelf hebt geplukt? Niks toch! En zeker niet al heb je ook nog zelf het onkruid na een week Italie weg moeten halen en al heb je ze moeten boenen tot al het zand - inclusief pitjes - verwijderd was.

Favortie song: Train - Hey, Soul Siser


Waarom heb ik nooit geweten dat dit lied van Train was. Afgelopen zomer heb ik dit liedje helemaal dood gedraaid zonder te weten wie het zong. Ik kan zelfs heel de tekst mee zingen. En tot mijn verassing zijn andere liedjes van Train ook best wel goed!

Favorite activity: Reading
Het was je misschien nog niet duidelijk dat ik van lezen houd. Nou bij deze! Zeker zoals een dag als gisteren en vandaag vind ik het heerlijk om buiten in het zonnetje te zitten lezen. Of op een regenachtige dag op mijn bed met een kopje thee. En natuurlijk een goed boek,- Engels of Nederlands- dat maakt het luie dagje compleet. 

X'Liefs Rosalie
Volg mijn blog met bloglovin

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!