Pages

24 Jul 2012

ZARA textures



Als er een winkel is die ik leuk vind is het de ZARA wel. De kleren passen me altijd goed, zijn mooi en hebben meestal ook wel een leuk prijsje - al kijk je bij de TRF afdeling dan-. Zo komt het nogal vaak voor dat ik met armen vol de pashokjes in ga en dan moet beslissen welke items ik ga kopen. En hoe leuk ik de sale bij ZARA ook vind, mijn maat is er altijd als eerste uit. Zo stond ik laatst voor de eerste keer zonder bergen kleding over mijn armen bij de ZARA. Ik moet toegeven het was heel wat minder warm en heeeel wat beter voor mijn portemonnee.

Toch liep ik een half uurtje erna de ZARA uit met een plastic tasje i.p.v een papieren tasje. Blijkbaar hebben ze de leuke papieren tasjes afgeschaft en vervangen door old fashion plastic tasjes. Maar deze keer zaten er geen kleren in maar parfum. Ik weet niet hoe vaak ik langs de parfum bij de ZARA ben gelopen.... heel vaak! En elke keer was het even ruiken en weer terug zetten. " Nee, toch maar niet. Een ander keertje". Deze keer was het zover dat ik er mee naar de kassa liep en afrekende. De sale was behulpzaam met die zet. De parfum was namelijk afgeprijsd naar acht euro. Daarvoor kon ik hem niet laten staan. Zeker niet nu ik niks anders bij de ZARA kocht.

Jammer genoeg heb ik de noten van de parfum niet kunnen vinden. Maar ik kan je verzekeren dat hij heerlijk ruikt. Mijn moeder vond het een vreemd geurtje, wat het ook wel is. Hij is luchtig maar sterk, bloemig en ik denk met vanille, chique en vooral vrouwelijk. Het is echt een parfum die je zowel overdag als 's nachts op kan doen. Wat moet een parfum nog meer zijn?

Liefs,
Rosalie
volg mijn blog via bloglovin'

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!