Pages

30 Jul 2012

Monday Favorites

favorite food: zucchini (courgette)soup
 Soep is ALTIJD lekker! Als voorgerecht of hoofdgerecht. Courgette soep is een van mijn favorieten. Na een hele lange tijd kreeg maakte ik het weer een keer. Deze week het recept op byRose.tk!!
Favorite smell: Duizend En Een Nacht
Zaterdag bracht ik bijna heel de dag door in Floriade. Heb je er van gehoord? Nou, het is een park waarin van elk land je een tuin hebt. Dus ook een van Tunesie. Je had niet alleen tuinenen van elk land ook winkeltjes draaide er in volle toeren. Natuurlijk verkochten ze alleen spulletjes van het land dat ze promoten. -Want dat was het: Een groot promotie park van allerlei landen. Iets waarvan je meteen het vliegtuig in wil stappen om de wereld over te reizen.- In het winkeltje van Tunesie kocht ik dit geurtje in een heel leuk flesje.

Favorite (new) clothing: Joggingsbroek by Amerika Today
Afgelopen vrijdag fietste ik naar de stad. Ja, fietste! Het duurde een uur maar toen waren we er. Ik kon natuurlijk niet terug gaan zonder iets, ik had een heel UUR hard zitten fietsen. Dus toen ik bij de Amerika Today kwam kocht ik deze joggingsbroek uit de Sale. En hij zit goddelijk.

Favorite Nailpolish color: Forevere Yummy
Ik liet deze nagellak van ESSIE al aan jullie zien. De afgelopen week heb ik hem dan ook heel de week gedragen. Ik vind hem zo leuk, en hij past werkelijk bij elk kledingstuk, wat ook niet geheel onbelangrijk is. 

Favorite make-up: Maxfactor black/brown 
Donderdagmiddag kwam ik heel tevreden terug van de toeristenmarkt. Ik had een Maxfactor mascara voor een schijntje van zijn normale prijs gekocht. Eenmaal tuis bleek dat de afprijzing me blind had gemaakt. In plaats van de gebruikelijke zwarte mascara had ik een donker bruine meegenomen. Maar na hem eenmaal uit te hebben geprobeerd zag het er eigenlijk wel leuk uit. Nog steeds het "mascara-effect" maar dan net iets natuurlijker. 

Liefs,
Rosalie.

1 comment:

Thank for reading!