Pages

31 Jul 2012

LOVE: scrunchies

Weer zo iets dat vroeger "in" was toen "uit" ging en nu weer "in" aan het komen is... de scrunchie deze keer. Zie het maar als een groot stoffen haar elastiekje. Waarom ik er nu ineens zo gek op ben? Ik kocht ze. En wat ik koop vind ik - meestal dan - gewoon heel leuk. Maar daar zijn natuurlijk meer redenen voor. Laten we ze even opsommen: 1: Mijn haar blijft MOOI in een staartje/knotje zitten; 2: GEEN irritante ijzertjes die je haar doet breken; 3: Hij breekt/spat/vliegt niet uit elkaar na een poging mijn haar bij elkaar te binden. Ongetwijfeld zitten er nog meer voordelen aan zoals bijvoorbeeld dat ze er gewoon heel leuk uitzien en je ze kan combineren met je outfit/feestdag.

Zo kan je op de site www.scrunchies.com voor elke stemming scrunchies vinden. Zelf heb ik ze alleen nog maar in het wit en bruin maar ik denk niet dat ik me bij deze site lang kan inhouden. Want geef toe.. ze zijn misschien jaren tachtig maar toch wel erg leuk. Zeker als je weet dat ze ook op de catwalk en in hollywood zijn gesignaleerd.

Liefs,
Rosalie.
Volg mijn blog op bloglovin'

1 comment:

Thank for reading!