Pages

21 Aug 2012

BEAUTY: Benefit go Tropical




 v.l.n.r ChaChatTint liquid blush, Highbeam liquid hihglighter, coralista powder bluhs en coralista lipgloss in tube. 


Um ja, laten we het er op houden dat ik gewoon een ZWAK - in hoofdletters!!!- voor verkoop praatjes hebt. En zeker al komt een vrouw in de Sephora naar je toe, een mooie blush bij je op doet, een mooie highlighter EN een mooie lipgloss. En helemaal al kijk je dan in de spiegel en je ziet dat het inderdaad goed staat. Op dat moment staat het gewoon vast dat ik het ga kopen. Want ook al verlieten we de V&D zonder Sephora tasje. Aan het eind van de dag haasten we ons toch weer even naar de winkel om het tóch nog te kopen.

Nu heb ik geen spijt van mijn aankoop. Ondanks de prijs ben ik zelfs blij dat de vrouw naar me toe kwam. Anders had ik deze kit natuurlijk nooit gekocht en zou ik nooit zo'n mooie producten in mijn bezit hebben. 

met alle producten uit de kit op, zie het glanzen! links met alleen de gezicht make-up, rechts ook met oog make-up

De kit bestaat uit een liquid blush - die je ook als lipgloss kan gebruiken -, een poeder blush, een liquid highlighter en een lipgloss in tube vorm. En wat zijn zo mooi allemaal! De kit zelf ziet er natuurlijk al van zich zelf verleidelijk uit, met het mooie doosje en de Tips & Tricks. En ja, zo gebruik ik nu ELKE dag dit doosje - ik heb hem nog maar 4 dagen dus schrik niet-. Want wie wil er nou niet, wangetjes met een mooi kleurtje, een mooie glans én lippen die er ook nog een mooi uit zien? (!!!!) 

Liefs,
Rosalie

3 comments:

  1. Ik ben gek op koraalkleurige make-up! Dit setje is dan ook écht iets voor mij, like wauw.... <3 Staat je erg goed ook!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! ik ben er ook echt heel blij mee

      Delete
  2. het ziet er heel mooi uit en het is echt een leuk setje

    ReplyDelete

Thank for reading!