Pages

28 Aug 2012

BEUAYT: Lush solid conditioner






Rosalie hoe kon je dit nou vergeten?! um ja, wat ik dus nog helemaal vergeten ben is dat ik Maastricht OOK nog iets bij Lush heb ik gekocht. Ja, hoe kon ik dat nou vergeten! Lush heeft toch wel echt leuke dingen. Niet iets wat je snel vergeet. Maar ik heb er even een - of meerdere - verklaringen voor gezocht want, A: Ik snapte gewoon niet HOE ik het product moest gebruiken en B; ik had er gewoon HELMAAL niet aan gedacht. Dat waren dus de beste verklaringen die ik bedacht, niet echt heel creatief nu. Maar beter laat dan nooit, toch?

Back to the point, Ik kocht dus een solid conditioner bij de Lush met de naam Jungle. En waarschijnlijk heet hij zo door de groene kleur. Verder is er niet veel over te vertellen; het is een conditioner waarmee je door je haar wrijft, even laat intrekken en dan uitspoelt. Maar aangezien er geen SCHUIM uit komt - wat achteraf gezien NOOIT bij een conditioner is - dacht ik dat ik het gewoon verkeerd deed. Eenmaal de Lush site bezocht deed ik het toch wel goed. En zo kwam ik er weer op dat ik er nog helemaal niets over verteld had - het schandaal! - .

Het is allemaal wel heel leuk en aardig dat hij bijna geen verpakkingsmateriaal heeft, weinig transport en van natuurlijke middelen maar hij haalt de klitten niet uit mijn haar. WEL geeft de conditioner mijn haar EN mijn handen een lekker geurtje en laat het je haar mooi glanzen.

Samen met de conditioner kocht ik er nog een mooi blikje bij waarin je de conditioner kan bewaren. Want volgens Lush doe je er net zo lang mee als DRIE hele flessen conditioner. Dat is nog pas een pluspunt!

Liefs,
Rosalie.
Follow my blog on bloglovin'

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!