Pages

6 Aug 2012

BIRHTDAY: when I was 15...

mijn geliefde Canon 1100D, mijn eigen blog, mijn eerste high-end make-up product, met de trein naar Berlijn en Londen, mijn tweede vliegtrip dit keer naar Italie, wandelen in de Italiaanse heuvels, wachten op de taxi bij Italianen thuis, twee en half uur lopen van het station naar het hotel in Berlijn, vroeg opstaan om een moederdag ontbijt te maken, stressen in examen banken, cum laude voor mijn mavo diploma, aangenomen op de Havo, op LSD van acht uur 's ochtends tot laat 's nachts feesten, dagen lang uitkijken voor het gala, de musical Wicked, The Harry Potter tour in Londen, naar de Titanic 3D in piccadilly circus, bij charlie's check point naar de Starbucks, terwijl het regend in een hele lange rij wachten voor de Beautygloss party, eerste -echte- vakantie baantje , twee keer  Rotterdam voor een bezoekje aan de Primark , in Nederland in een kabelbaan, tegelijk op tijd met 3500 andere dansen in een zaal, kaartjes sturen met Postcrossing en in weer en wind mijn folderwijk fietsen...


Alweer een jaartje voorbij, hopelijk dat mijn 17e levensjaar nog mooier word. 

Liefs,
Rosalie.

2 comments:

Thank for reading!