Pages

3 Aug 2012

DAIRY 02

Laten we terug gaan naar vorige week zaterdag, de dag die ik helemaal bestede aan een bezoekje Floriade met mijn ouders, oom & tante en mijn drie kleine en schattige nichtjes. Na afgesproken te hebben om om half tien te vertrekken reden we om kwart voor elf aan. Wat kwam doordat je op internet de kaartjes wel goedkoper kon krijgen en de printer het niet deed. Om het dagje Floriade  at te sluiten met een etentje.

Van werken kwam dus niet veel, zondag fietste ik wel mijn het grootse deel van mijn folderwijkje. Lekker in het zonnetje. Op dat moment vind ik het - even - helemaal niet erg om te doen. Om daarna er nog even vrolijk (?) op los te roeien op het roeiapparaat en de was te strijken. Maandag kwam het weer niet van werken doordat ik en een vriendin een bezoekje brachten aan de Primark + alle winkels om de Primark.

Dinsdag en Woensdag bracht ik in spanning af. Dell was zo leuk geweest om te zeggen dat mijn laptop er BINNEN 2 dagen  zou zijn. Maar na een mailtje dat hij op 10 augustus werd bezorgd werd het toch even warm. Wat, 2 dagen?!! Maar na een belletje met Dell werd ik gerust gesteld dat mijn laptop er echt op mijn verjaardag zou zijn. En ongelofelijk maar waar: Hij is er al! Gisteren ochtend stond de bezorger daar in een keer met mijn pakketje. Jammer genoeg mag ik hem van mijn ouders pas gebruiken op mijn verjaardag. Wat dus nog drie langen dagen worden.

Na 's ochtends te hebben gewerkt - het schilderen van sterretjes op tegels (!!!) -  besloot ik om gisteren toch nog even naar de tweede week van de toeristenmarkt te gaan. En again kwam ik met een tas vol en een lege portemonnee terug. Hoe ik het doe, don't ask. Wel ben ik weer twee boeken, een lipgloss & highlighter van Lacome, een poeder en een doos tissues rijker.

En dan nu eindelijk weekend, waarin ik waarschijnlijk nog even wat uurtjes ga inhalen van de afgelopen week.

- En nu voor degene die willen weten wat voor "werk" ik doe: Ik werk bij mijn moeder die een theehuis & bloementuin aan het opzetten is. Ik werk er dan als een soort klusjes man ( vrouw, haha). Het gaat dus van onkruidplukken, dode bloemen afknippen tot sterretjes op de tegels schilderen - zoals nu.- 

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!