Pages

10 Aug 2012

DAIRY 03



Deze week werd ik me ervan bewust dat na deze week nog maar een week vakantie is. Ik heb nog  geen maatregelen genomen - dat doe ik volgende week wel -. Nu dus nog maar anderhalve week geen school. Nu is school hebben niet het vervelendste. Je hebt weer een normaal ritme in je dag, kan 's avonds weer fatsoenlijk slapen. Maar hebt GEEN tijd om je hardloop schema te volgen. En natuurlijk heb je geen rekening gehouden met schooldagen van 8 tot 3/4 uur, waardoor je al helemaal uitgeput bent. En je dus geen zin meer hebt om je nog een beetje uit te putten met een rondje hardlopen van je "o zo leuke" schema.

Ja je hoort het goed, ik heb mijn hardloop schema weer voor de dag gehaald afgelopen week. Of had ik dat al verteld? Nou vanaf deze week of eigenlijk vorige week heb ik me er SERIEUS aangehouden. Daarom ook dat ik zaterdag mijn sport schoenen weer aan deed en voor een rondje rennen ging. Wel met mijn BEGINNERS schema, zodat ik af en toe nog even mag wandelen.

zaterdagmiddag besteedde ik door het kaften van mijn boeken. Weer iets wat je moet doen voordat je naar school gaat... De eerste moest ik toch even een paar keer over nieuw doen maar daarna had ik het weer te pakken. Het duurde wel LANG! Heel mijn middag bestond uit het kaften van mijn boeken en toen ik dacht dat ik klaar was kwam ik er achter dat mijn wiskunde boeken er niet bij zaten. En beginnen zonder boeken, dus met een achterstand vond ik geen goed idee. Dus belde ik Iddink ( die de boeken regelen ) op om gerust te stelt te worden dat ik ze gewoon nog kan bestellen.

Afgelopen maandag was ik jarig. En zoals je misschien hebt gehoord mocht ik toen ei-de-lijk gebruik maken van mijn laptop. Want ook al betaalde ik een groot deel er aan mee mijn ouders hebben nog steeds het veto-recht er over. Daardoor keek ik wel meer uit naar mijn verjaardag, die ik heerlijk rustig door bracht. Ik werkte niet waardoor ik uit kon slapen, en na een heerlijk ochtendje tot 9 uur uit te hebben geslapen - langer kon ik niet (?!) - kon ik eindelijk mijn "cadeautje" uit pakken. Om daarna de keuken onveilig te maken en een appel-kruimel trt te bakken.Tijdens de lunch werd ik verrast door het cadeautje van mijn zus.De middag ging heerlijk rustig voorbij na nog een rondje te hebben hardgelopen en mijn boek er weer eens bij te hebben gehaald. 'S avonds kwam mijn enigste bezoek van die dag Renee langs. Om lekker even bij te kletsen met een blikje Coca Cola light lemon.

Na mijn verjaardag begon het ECHTE leven weer, wat betekend dat de wekker om 7 uur ging, ik tot 12 werkte, 's middag sporten en daarna nog maar een uurtje over te hebben van mijn dag. Maar mijn avonden zijn daarin tegen heerlijk relaxed ( Lees: laptop + desperate housewives + boek).  Woensdag  middag bracht ik bijna geheel door bij de kapper, maar dat heb je gisteren al uitgebreid kunnen lezen.

Nu heb ik afgesproken dat ik de allerlaatste week vakantie nu eens echt vakantie neem. En dus geen wekker vroeg zet om te gaan werken maar gewoon elke dag heerlijk uitslaap. Zodat het lijkt alsof ik toch even echt vakantie heb gehad. 

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!