Pages

9 Aug 2012

BEAUTY: Going blondine

6 jaar gelden bedacht ik me dat highlights leuk waren. En dat waren ze! Maar sinds die tijd heb ik me geen een keer bedacht om ze weer een keer te nemen. Ik doe over het algemeen ook niet veel met mezelf. Ik fantaseer natuurlijk wel over hoe ik het zou kunnen doen. Maar eenmaal in de kappers stoel zeg ik altijd braaf dat alleen de "puntjes"er van af mogen.

Nu had ik de kapper gebeld voor een afspraak op woensdag. En voor ik het wist of zelfs maar goed bedacht had belde ik terug of ik ook highlights kon laten zetten. Natuurlijk kon dat!

En zo begon woensdag mijn kleine kapper avontuur. Zes jaar is een lange tijd en was dus ook helemaal vergeten hoe LANG het wel niet duurt. Mijn afspraak stond om kwart voor drie, waarna ik om kwart over VIJF pas weer de kapperszaak uitstapte. Dat was me een lang zitje, - langer als de vlucht naar Florence (!!!) -.

Mijn haar is nu weer een stuk blonder geworden, en  wat heb ik het GEMIST. Echt, ik moet vaker zo'n "spontane" zet doen. Al was ik mijn haar al een tijdje saai. Want zes jaar het zelfde haar is toch wel redelijk lang, vind je ook niet? (???) Natuurlijk heb ik meteen daarna een blond shampoo gekocht om zo lang mogelijk te genieten van mijn blonde-plukjes.

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!