Pages

8 Aug 2012

BEAUTY: Testing Clinique Anti-Blemish Solution (part I)





Mijn huid is altijd heel mooi geweest, als je de onzuiverheden er op na laat. Jammer genoeg laat je die er niet op na en is - vooral- de huid van mijn gezicht niet een die je zou wensen. In de eerste toen ik 12 was dacht ik altijd dat het over ging. Maar nu vier jaar later is het nog niet over. Een beetje verbeterd maar mijn huid is nog niet echt sprankelend.

Dat hoeft hij ook niet te zijn. Maar een mooie huid zonder puistjes is toch niet te veel gevraagd? In die vier jaar heb ik al veel geprobeerd. We zijn naar de apotheek geweest en ik heb bijna alle producten uit de rekken geprobeerd. Een voor een hielpen ze niet .

Tot ik laatst langs de ICI PARIS kwam en ik me bedacht dat er toch nog wel dingen niet uitgeprobeerd waren. Daarmee bedoel ik clinque. Maar laten ze nou zo leuk zijn om test pakketjes te verkopen die bestaan uit; zeep, tonic en moisturizer.  De Anti-blemish Solution Cleansing Bar zuivert de huid om puistjes te voorkomen en die de poriĆ«n vrij maakt ; de Anti-Blemish Solution Clarifying lotion verwijdert dode huidcellen en overtollig talg en de Anti-Blemish Solution Clearing Moisturizer oil-Free heeft een luchtige formule om bestaande puistjes te verzorgen. Ideaal om het eens uit te testen. Maar nu begint het testen. Of eigenlijk het testen begon een week geleden. Om het echt goed te testen moet ik braaf ELKE ochtend en ELKE avond het drie stappen plan volgen. Nu is het fijne aan clinque dat het voor de droge en de vette huid is. Wat betekend dat ik dit keer geen last krijg van schrale plekjes en ook niet van een vette huid.

Afgelopen week heb ik het vol gehouden om het stappen plan te volgen. Niet dat ik eerder naar boven ging of eerder mijn bed uit kwam, zeker van dat laatste was helemaal geen spraken. Maar toch redde ik het om nu  mijn gezicht - uitgebreid -twee keer per dag aandacht te geven.

En? Of het al werkt. Nee, het lijkt wel of mijn gezicht verergerd is. Iets wat niet de bedoeling is. Maar na de nodige researce blijkt dat je het de tijd moet geven... wat betekend dat ik sowieso de komende 6 WEKEN dit stappen plan moet volgen. Niet dat ik met dit kleine setje zo lang kan doen. Dus waarschijnlijk word het als nog een hele uitgaven.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!