Pages

8 Aug 2012

LOVE: Dell inspirion 15r








Er zijn al veel woorden vies gemaakt aan mijn laptop. Nu is vies niet echt een leuk woord. Laten we het op  "verbruikt" houden. Dus... ik beloof dat ik na deze week - er moeten natuurlijk wel de nodige woorden komen in mijn dairy van vrijdag - ik je niet meer ga vervelen met hoe LEUK mijn laptop wel niet is. Want dat is 'ie!

Ik kan nu gaan vertellen over de moeilijke woorden als Intel Core i5 en alle andere dingen die er blijkbaar op zitten. Maar daar snap ik zelf ook niks van. Het werd me uitgelegd met het woordje snel. Toen wist ik al dat ik dat wou. Wat ik WEL kan vertellen is dat hij roze is. ROZE ja!! Hoe leuk is dat wel niet.

Het GROTE nadeel is dat ik mijn uitgaven patroon toch wel iets moet veranderen. Maar ja, je moet er iets voor over hebben.

Liefs,
Rosalie.
volg mijn blog via bloglovin

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!