Pages

24 Aug 2012

Dairy 05



Ik ben denk ik niet de enige die gewoon vergeet wat ze op een dag heeft gedaan. Want ik kan me echt niet meer bedenken hoe mijn zaterdag er uit heeft gezien!! Vrijdag avond staat nog vers in mijn geheugen en over zondag kan je ook nog álles vertellen. Maar zaterdagochtend/middag sla ik deze keer helaas over. Met het gevolg dat ik nu de rest van de dag ga bedenken waar die zaterdag is gebleven!

Zondag stond eigenlijk mijn folderwijk op de planning. Ja, eigenlijk! Want met de 36 graden die het toen was had ik dus echt géén zin om op mijn fiets te stappen. Vandaar dat mijn zondagmiddag naast het vaste bezoekje aan mijn oma bestond uit roeien en bloggen. Helemaal niks mis mee, dus.

Maandag ochtend moest ik wel echt aan mijn folderwijk geloven en stapte ik dus om 11 uur al weer op mijn fiets. Want ook al moest ik pas om half twee naar school vertrekken langer als tot 8 uur slapen kon ik niet. Maar de maandagochtend was - in tegen stelling tot zondag - WEL  een fijne ochtend om mijn folderwijk te doen. Lekker in het zonnetje. 'S middags was het dus zo ver: school.   Nu niet echt school maar gewoon even wat boeken ophalen en kijken bij wie je in de klas zit. En in mijn geval zit er maar bij twee die ik ken. En heel toevallig komen die twee allebei -net zoals ik - van 4 mavo af.

Dinsdag begon het dan echt(!!!!) Gelukkig hield ik het vakantie gevoel nog even doordat ik pas om 10 uur naar school moet. Waardoor ik toch nog even een soort van kon uitslapen. Nieuwe kinderen, nieuwe leraren en nieuwe stof. VEEL nieuwe dus. Gelukkig bleef het goede weer nog even en besloot ik om na school nog even te gaan hardlopen. Wat duidelijk GEEN goed idee was! ik had namelijk een week niet hard gelopen, begon meteen met een nieuwe - en zwaardere- week van mijn schema EN het was buiten bloed heet. Met gevolg dat ik thuis aan kan met een vuurrood hoofd en Ik-kon-niet-meer-worden-afgekoeld, was even een stress situatie.

Woensdag en donderdag waren weer twee lange schooldagen. Want mijn nieuwe rooster geef men iet veel vrije tijd. Die dagen kreeg ik ook mijn eerste Wiskunde les. En aangezien ik nog nooit iets had gehad van dát wiskunde op de Mavo. Waardoor ik woensdag middag/avond bijna geheel doorbracht met mijn wiskunde boek en laptop ter uitleg. Ook kwam woensdag mijn nieuwe tas binnen, waar ik natuurlijk al uitgebreid over heb verteld. En wat is hij fijn!

Vandaag is gelukkig niet zo'n lange dag als mijn andere dagen van de week en kon ik lekker vroeg naar huis. Wat een hele opluchting is na zo'n week.

Liefs,
Rosalie




No comments:

Post a Comment

Thank for reading!