Pages

23 Aug 2012

BEAUTY: Testen Clinque Anti-Blemish Solution ( part III)

~

Heb ik ooit gezegd dat Clinque Anti-Blemish Solution niet goed is? ( Ja dat deed ik.... denk maar aan mijn "klaag"berichtje van part I.) Dan neem ik het NU terug. Na 3 weken het "spul" iedere dag braaf twee keer te hebben gebruikt zie je duidelijk verschil met mijn huid vóórdat ik ermee begon. Ik denk zelf dat mijn huid nog nooit ZO glad is geweest. En dan moet je na gaan dat er nog steeds wel ergens wat onzuiverheden zitten, het is dus wel heel erg geweest.

En dan is de vraag; Ligt dit gewoon aan mijn huid die even in een goede periode is .... OF is dit écht een of ander wonderspul dat wonder boven wonder mijn huid -bijna- GEHEEL vet/puistjes/mee-eters vrij maakt. Laten we hopen op het laatste en dat dit nog  heel lang zo door mag blijven gaan.

Maar dan komt het probleem weer voor de dag, doordat het zo goed werkte was ik misschien iets te enthousiast met de tonic. Het gevolg? Een tonic die bijna leeg is! Gewoon een nieuwe kopen toch?  Dat is dus het "probleem". Een gewoon nieuwe is wel meteen 30 euro. Wat ik wel voor over heb, maar dan breek ik wel de belofte met me zelf. Want van die vijftig euro sparen is nog niet veel terecht. Een uitzondering moet wel kunnen (!!!).  Om dan te bedenken dat ik OOIT Ganier met zijn negen euro  een dure gezicht scrub had., HA, dat is nu een lachertje.

Liefs,
Rosalie.

1 comment:

  1. Helemaal puistvrij, ooh dan moet ik die zeker hebben, want dat beeld is toch wel erg verleidelijk! Dertig euro is inderdaad wel prijzig, misschien als een cadeautje voor tien dagen na elkaar op tijd opstaan =]

    ReplyDelete

Thank for reading!