Pages

31 Aug 2012

Dairy #06



Zaterdag is altijd mijn uitrust dag. DE dag waarop ik helemaal niks met school te maken heb. Geen huiswerk maak, niet eens mijn schoolboeken open sla. Met tentamenweken natuurlijk uitgezonderd. Maar afgelopen zaterdag was weer zo'n heerlijke school-loze dag. Nadat ik's ochtends na twee maanden niet dansen (!!!) weer naar dansen ging, heb ik de rest van de dag niet veel gedaan. Of niet veel gedaan... laten we het houden op bloggen, lezen, boodschappen en ja dansen dus. Heerlijk! De zaterdag avond was wél actief. Het paperclip festival was er weer zoals elk jaar. En ik kon natuurlijk de gratis VIP kaartjes niet afslaan.
Vandaar dat ik samen met een vriendin me zaterdagavond me op het festival bevond. Maar al snel was het duidelijk.. het mocht dan wel 16 plus zijn. Wij - als twee zestienjarige - haalde de gemiddelde leeftijd toch behoorlijk naar beneden. En zo paste we het motto: Fake it 'til you make it, toe. Maar ik moet toegeven na een tijdje werd het faken al  niet meer zo moeilijk. Want het was LEUK!

Ookal was mijn zondag eigenlijk iets actiever bedoeld als mijn zaterdag, kwam er niet veel van. Want ik sliep uit. En sliep dan ook ECHT uit! Want zelfs met nieuw jaar heb ik nog nooit zó lang uitgeslapen. Mijn dag begon pas om half 12 (!!!) een nieuw record. Waarna ik de middag ook weer niet zo nuttig bestede en alleen wat afleveringen Desperate Housewives keek en weer eens ging roeien. Voor mijn folderwijk was het gewoon weg geen weer. Het is toch zomer? Zondag leek wel alsof de hemel naar benden viel - zoals ze dat zo mooi zeggen -. En dus verschoof ik het maar weer naar een dagje later. 

Speaking of Witch, het hardlopen gaat niet echt gesmeerd. Na mijn "volgende week begin ik weer" van vorige week kwam er het toch WEER niet van. Maandag middag/avond bracht ik geheel door met mijn wiskunde boek. Want een geheel hoofdstuk in een dag inhalen is nou niet echt een pretje. Maar voordat ik mijn boeken er weer bij haalde was het nog even tijd voor het folderwijkje. Dinsdag middag had ik een sollicitatie gesprek. UM, bij een winkel... mag ik zeggen welke? Dat weet ik niet! Tot die tijd zeg ik maar bij een winkel. Waar ze make-up verkopen. Dat mag vast wel. En ik ben aangenomen. JEUJ. 

Woensdag en donderdag gingen als een waas voorbij, en toen was het vandaag alweer. Want een week gaat zo snel met school. En o ja, zoals je misschien op de foto ziet - voor die wie New Moon heeft gelezen - ik ben weer in New Moon van de Twilight-saga. Als je het mij vraagt het minst leuke boek uit de saga. Wat hem niet minder verslavend is. 

Liefs, 
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!