Pages

31 Aug 2012

BEAUTY: Testing Clinque Anti-Blemish Solution ( Part IV)

Nadat ik vorige week luid en duidelijk had verteld dat mijn gezicht HELEMAAL puist-vrij was moest de dag er na al weer een rood bultje boven mijn wenkbrauw ontstaan. Niet dat het zó erg was dat ik er een had. Nee, nadat ik zo duidelijk had gemaakt hoe goed het wel niet werkten. Kwam ik er achter dat bij mijn slapen ook al weer enkel - onzichtbare dat wel - bultjes ontstonden. 

Dus, deze keer prijs ik Clinque Anti-blemish solution niet in de hemel in. Ondanks dat mijn gezicht dus wel nog in goede staat is. Maar laat ik nu gewoon zeggen dat het spul goed werkt. Misschien dat het deze keer dan ook zo blijft. Wie weet!

Een nóg groter probleem: Mijn tonic kan ik misschien nog maar vier keer gebruiken. En het einde van mijn moisturizer komt schrikbarend dichtbij. PANIEK IN DE TENT! Ik bedenk me nu dat vier keer gebruiken gelijk staat aan twee dagen. En dat ik dus nog maar twee dagen van deze tonic kan genieten. Natúúrlijk heeft dat niet als gevolg dat ik het gewoon niet meer gebruik. Nee, het heeft als gevolg dat ik nu écht dertig euro (!!!!) moet gaan neertellen voor de gehele Clinque set. Niet echt een leuk vooruitzicht. 

Dertig euro is niet het einde, maar hé ik zit nog op de Havo dus veel werken zit er niet in voor mij. Plus dat ik mijn eigen beloften - weer - schend. Ik heb namelijk nog geen vijftig euro gespaard, dus "officieel" mag ik nog helemaal niks kopen! Laten we hiervoor maar een uitzondering maken. Want soms moet je prioriteiten stellen. En ik vind mijn schone (!!) huid toch echt wel belangrijker als mijn belofte aan mezelf. Vinden jullie ook niet?

Liefs, 
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!