Pages

30 Aug 2012

ESSIE: bikini so teeny





Mijn doos - ja doos - loopt ondertussen over van nagellak. Overlopen kan natuurlijk niet, maar de nagellak die er niet meer in past gewoon er horizontaal bovenop leggen kan wel!
 Elke keer al koop ik een kleurtje weet ik zeker dat ik de kleur nog niet heb. Maar eenmaal thuis is het verschil toch weer niet zó groot. Van dit kleurtje wist ik echter niet negenennegentig procent zeker dat ik hem NIET had. Nee, ik wist honderd procent zeker dat niet eens een kleurtje maar een beetje op deze kleur leek.

De reden? Ik houd niet van paars. Geen paars in kleren, niet in make-up en ook niet op mijn nagels. Om het even wat meer duidelijk te maken waarom ik hem toch heb gekocht: Ik HIELD niet van paars. Hoor je het verschil? NU vind ik het wel leuk. Niet dat ik opeens paarse kleren ga dragen of mijn lippen paars ga stiften. Maar hé het kan niet allemaal tegelijk op tijd. Toen ik bikini so teeny op mijn nagels zag zitten was mijn anti-paars "probleem"helemaal verdwenen. Dat de nagellak van ESSIE is heeft daar natúúrlijk helemaal NIETS mee te maken.

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!