Pages

16 Aug 2012

LOVE: Lolita Lempicka parfume





Je hebt hem al voorbij zien komen: dé Lolita Lempicka parfum waar ik dit moment DOL op ben. Wat meestal het teken is dat ik hem nu élke dag gebruik en na en tijdje bang ben dat ik hem op maak. Met als gevolg dat ik hem niet meer - of heel af en toe - gebruik.

Maar kijkend naar nu vind ik het een heerlijk parfum. Voor de gene die het willen weten wat de noten zijn: De basis van zoethout is omringd door anijs en viooltjes. Echt een geur voor een lekkere zomeravond als je het mij vraagt. Het is een redelijke zware parfum en blijft ook heerlijk lekker lang hangen. Wat ik heel handig vind. Hierdoor hoef je NIET elk uur opnieuw je parfum op te spuiten. Maar is één a twee keer per dag genoeg. En zo kan ik uit eindelijk toch lang met dit - lekkere - parfum doen ZONDER dat ik het zonde vind om hem te gebruiken.

En het flesje? Dat is net zo mooi en geweldig als de andere parfums van Lolita Lempicka. En zoals het andere parfum van Lolita Lempicka is het in de vorm van een hard. Al draait het dit keer om het veranderen van een meisje in een vrouw - redelijk toepasselijk voor mijn 16e verjaardag, vind je ook niet?


Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!