Pages

17 Aug 2012

BEAUTY: Testing Clinque Anti Blemish Solution ( part II)


~

Nu heb ik twee weken lang élke ochtend en élke avond me aan die drie stappen van Clinque gehouden. In tegenstelling tot vorige week zie ik WEL verandering. En ik durf het bijna niet te zeggen - net zoals dat je een wens niet mag zeggen omdat hij dan niet meer uitkomt - maar de verandering gaat de goede kant op.

Misschien dat ik nu óók op andere plaatsen puistjes en oneffenheden heb maar daar staat tegen over dat de oude MINDER erg zijn en de nieuwe niet zo erg als eerste nieuwe waren. Kan je het nog volgen? Het komt er op neer dat nu buiten de puistjes die ik heb op mijn slapen en mijn kin , mijn huid gewoon GLAD is! Wow iets het een lange tijd niet is geweest.

Maar zoals ik al zei ik durf het niet te zeggen. Dat is het op DIT moment, maar ergens voel ik dat als ze zeggen dat je huid er naar 6 weken aan gewend is, en het product dan pas volledig zijn werk doet; twee weken toch redelijk kort is om daadwerkelijk verschil te zien.

De producten zijn trouwens heel fijn, als ik mijn gezicht heb gewassen en daarna heb bewerkt met tonic voelt hij echt schoon. Lekker stak, zonder droge plekjes of dat irritante trekkende gevoel dat je vaak hebt na het wassen van je gezicht. En als ik de moisturizer ook heb aangebracht voelt alsof er geen een vies dingetje meer op mijn gezicht zit. En de puistjes geen schijn van kans hebben. 

 na twee weken zie ik toch wel WAT verschil, hopelijk word het nog beter.Keep you posted!

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!