Pages

17 Aug 2012

DAIRY 04

Wat gaat die laatste vakantie week  snel! Al moet ik zeggen dat er niet echt veel terecht is gekomen van mijn uitslaap en luier weekje, zoals de week eigenlijk gepland stond. Bovenal was het tóch een leuk week. Al ben ik op dit moment wel moe van de afgelopen dagen en kan ik niet wachten om nu toch echt 3 dagen achter elkaar goed te kunnen slapen. Om daarna weer aan school te beginnen.

Vorige week zondag vierde ik mijn verjaardag voor de famillie. En heel toevallig kwam mijn nicht uit canada - mijn oom is naar Canada verhuisd om daar te trouwen met mijn ( Canadese) tante - die dag om na vijf dagen bij ons te logeren een half jaar in Tilburg te gaan studeren. En ook ik moest na deze lange vakantie weer even mijn engels omhoog halen! Na dat gedaan te hebben heb ik dus vijf hele dage engels gepraat. Laten we het er op houden dat het een goede oefening voor school is.

Het was al weer twee jaar gelden dat ik haar gezien had dus dat moest gevierd worden.. Maandag gingen we samen naar de stad om daar even op een terras bij te kletsen en naar een filmpje - total recall - te kijken. En dinsdag vertrokken we ( mijn moeder, zus, nicht en ik ) naar Tilburg om alvast haar kamer te bewonderen en even bij de IKEA langs te gaan. Waar we alvast wat voor haar in sloegen en ook ik een spiegel en prullenbak scoorde. Na gegeten te hebben moest ik mijn paper round nog doen en mijn nicht wou graag de buurt zien dus fietste mee - wat niet zo'n succes was doordat ze na haar 6de nooit meer had gefiets, kun je je het voorstellen NOOIT meer fietsen!-. Uiteindelijk bleek dat niet zo'n succes doordat mijn band halve wegen klapten. Wat ik nog nooit heb mee gemaakt en ook nooit meer WIL meemaken!

Woensdag ging rustig voorbij met een Harry Potter marathon , tot deel drie. Donderdag daar in tegen bestond uit vroeg opstaan om de trein te halen naar Maastricht. Ik bracht dan ook samen met Renee heel de dag shoppend door in Maastricht . Om na de sushi  en de Frozen Yoghurt  met een heel wat lichtere bankpas de trein terug te nemen.

Gelukkig kon ik vandaag als enigste dag van de week WEL uitslapen en heb ik helemaal NIKS te doen, naast bloggen, sporten en boodschappen doen. Zoals eigenlijk heel mijn week had moeten zijn. Maar ik klaag niet.. het was een leuke laatste vakantie week.

En O, door al die drukte heen heb ik helemaal NIET kunnen hardlopen. Vaarwel schema! Al beloof ik mezelf dat ik volgende week er weer braaf aan zal beginnen.

Liefs,
Rosalie.

1 comment:

Thank for reading!