Pages

22 Aug 2012

SHOPPING: Maastricht





Weer zo iets waar ik eerst - meerder keren - half over vertel en waar ik later pas verder op in ga. Want ik besefte me net dat ik nog de kleren die ik donderdag heb gekocht nog helemaal niet heb laten zien (!!). En aangezien ik het zelf altijd leuk vind om te zien wat voor kleren een ander heb gekocht, laat ik dit niet aan jullie voorbij gaan. Maar hé, ik heb mijn andere leuke aankoop al wel laten zien. Dus dat maakt deze 6 dagen uitstel weer goed.

Dus, straight to the point, drie shirtjes en een spijkerbroek zijn mijn aanwinsten van HET Maastricht uitstapje. En dan dat allemaal samen onder de honderd euro (!!!!) met maar een ding uit de Sale.  Het donker blauwe shirtje kocht ik bij de ZARA - hoe kan het ook anders - en als je goed kijkt is de versiering een doodshoofd. Nu ben ik niet zo van doodshoofden op kleding. Ik kwam er dan ook pas achter NADAT ik hem had gekocht. Maar al zie ik het niet meteen, wie dan wel? Het witte/licht grijze shirt is van The Sting, waar ik eigenlijk nooit kom. Maar laat het nu eens zo zijn dat ik er na minstens een half jaar weer binnen loop en meteen iets vind uit de Sale. - die meteen was wel pas nadat ik al drie verdiepingen had gehad-. Het shirt heeft een half open voorkant waar kant van het zelfde stof als het shirt zit. Een betere uitleg krijg je niet. En het gestreepte shirt kocht ik bij de Mango even als de spijkerbroek. Het shirt is redelijk los en de spijkerbroek is gewoon een spijkerbroek. Niets meer niets minder.

Ondanks dat ik het ONDER de honderd euro met mijn kleren heb gehouden kwam daar boven op nog mijn Benefit cheek & face kit EN nog haarbandjes + oorbellen van de h&m  EN enkele liters drinken - het was heet!-. Dus de conclusie is dat ik met me zelf heb afgesproken dat ik eerst vijftig euro BOVEN OP het bedrag dat nu op mijn spaarrekening staat - wat overigens bar weinig is - voordat ik iets nieuws mag kopen. Nu ben ik zelf benieuw hoelang het duurt voordat ik een uitzondering ga maken. Want een ESSIE nagellakje zou te wel kunnen?

Liefs,
Rosalie.
Follow my blog on bloglovin''

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!