Pages

14 Sept 2012

BEAUTY: Testing Clinique Anti-Blemish Solution ( part VI)



En de zes weken zijn al weer voorbij. Wat gaat dan SNEL zeg! Ondertussen ben ik al helemaal gewend om mijn gezicht 's ochtends en 's avonds te reinigen met drie stappen, ben ik al begonnen aan mijn tweede tonic EN mijn tweede moisturizer - .. ze zijn dan wel in tester verpakkig, want ja ik heb twee keer testers gekocht, shhh! -. En ook niet helemaal on belangrijk is mijn gezicht nu voorzien van een heek mooi glad huidje.'

Oke ik zal er niet om heen daaien, Clinque Anti-Belmish Solution blijkt nu na zes weken - eigenlijk al na drie weken maar laten we dat even achter wegen- gewoon PERFECT voor mijn huid. Wel heb ik begrepen dat ik het niet moet wagen om maar een paar dagen niet ALLE drie de stappen te gebruiken. Want in week vier (of drie, of vijf ??) kwam ik er wel achter dat het niet echt verstandig is. Zoals jullie wel weten zorgde dat ervoor dat ik meteen enkele rode stipjes er bij kreeg. En om helemaal eerlijk te zijn waren het niet alleen maar stipjes!

Gelukkig weet ik OOK dat het daarna als je gewoon weer braaf alle drie de stappen, in de ochtend én in de avond gebruikt het gewoon weer goed komt. 
Afgelopen week is mijn huid ook mee stabiel gebleven. Zonder die enkel oneffenheden dier er heus nog wel zijn, blijft hij mooi glad ZONDER overdreven te glanzen. Wat wil je nog meer?

Wat ik nog meer wil... iets dat net zo goed werkt maar minder duur is misschien? Wat hoogst waarschijnlijk niet mogelijk is. Dus het komt er nu op neer dat ik gewon mijn plan B ga volgen. Plan A was gewoon kopen! Maar dat zit er niet echt in. Plan B dus! En daar mee bedoel ik dat ik eerst de tonic koop, daarna de moisturizer en dan pas de foam. Zie je het goede punt al? Ik heb gewoon geen grote uitgaven in een keer! Maar gewoon drie keer een uitgaven van twee tientjes. Goed plan toch?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!