Pages

15 Sept 2012

OBSESSION: The Body Shop Mini's



Een van mijn favorieten winkel - voor body porducten, dat wel - is The Body Shop. DUUR! Ik weet het, maar er staat ook wel tegen over dat het én faire trade is én niet op dieren getest én weet ik allemaal wel niet. En zoals altijd zit aan zulke goede dingen een prijs.
Het grote nadeel aan een grote pot VOL met body butter is gewoon dat ik hem niet op krijg. En om een grote pot te kopen die best wel duur zijn, niet op te maken is niet echt wat je noemt verstandig. WEL verstandig zijn de mini's. Die eigenlijk niet zo mini zijn maar wel in vergelijking met de grote. En zo'n mini krijg je wél op  EN zijn stukken beter betaalbaar. Want zo'n mini kost maar 5 euro. En als je geluk hebt drie of nog meer geluk zoals ik twee en halve euro. En wat let je dan om er niet meteen enkele in te slaan, niks toch?

Nu bezit ik een kleine stash  mini body butters van The Body Shop - laten we geen TBS zeggen, want we weten ook allemaal dat dát iets anders betekend-, die stuk voor stuk heerlijk ruiken en je huid heerlijk zacht maken. Nu de herfst er aan komt kan ik die wel gebruiken! 

Liefs, 
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!