Pages

16 Sept 2012

DAIRY: ill



Mijn weekend ging zoals het hoorde te gaan. Vrijdag was ik vroeg uit school waarna ik de middag spendeerde aan bloggen en het door lezen van scheikunde. 's Avonds was het tijd om bij te kletsen met een vriendin die ik echt al lang niet meer had gesproken onder het genot van Knight and Day en kommen warme thee- stiekem ook wat Cola Light -. Zaterdag ochtend sprong ik er weer vroeg uit om te gaan dansen en daarna te haasten naar mijn werk. Om vijf uur kwam ik thuis en begon het klaar maken voor het uit eten met een groep vriendinnen. Op dat moment was het nog helemaal goed. Maar toen ik rond elf uur thuis kwam en ik van plan was om nog één aflevering Desperate Housewives te kijken, begon het.De BUIKPIJN! Ik keek de aflevering niet af - wat echt een wonder is - en vluchtte mijn bed in. Na nog en kommetje thee van mijn moeder te hebben gedronken viel ik in slaap. Om bijna twaalf uur later wakker te worden. En nu is de buikpijn nog steeds aan de gang. Waardoor ik gedwongen word om het leren van mijn scheikunde - dat toch echt moet - van mijn bureau naar mijn bed te verplaatsen.

En nu lig ik bed met mijn scheikunde boeken... laat het morgen over zijn. Niet alleen omdat het gewoon helemaal niet leuk is, maar ook omdat ik anders helemaal voor niks mijn scheikunde leer!

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!