Pages

22 Sept 2012

Diary #07


Vorige week - en dan niet de afgelopen week maar die dáár voor, aangezien ik vorige week zomaar mijn Dairy een keer over geslagen- dus, vorige week was school druk! Het ene proefwerk na het andere, plus dinsdag avond en zaterdag werken en zaterdag avond hup met vriendinnen uiteten. Heel leuk allemaal maar zoals ik vorige week zondag al had verteld, het pakte niet goed uit. Door de buikpijn keek ik zelfs een aflevering van Desperate Housewives niet af! Iets wat is dus in mijn geval écht extreem is...

Zondag bracht ik dus het grootste gedeelde door in mijn bed met mijn scheikunde boek, en heel stiekem af en toe ook mijn laptop - hoe had ik anders ooit kunnen bloggen (!!!) - en ook misschien iets te vaak eclipse. Met natuurlijk als gevolg dat ik maandag mooi in Breaking Down kan beginnen. Nu ben ik geen uitziek type. Maandag ochtend ging het beter dus ik ging ook naar school. Want ik had natuurlijk niet voor niets mijn scheikunde boek het bed mee ingenomen zondag. Dus ik maakte ik fietste naar school, doorkwam mijn eerste vier uur en maakte het vijfde uur mijn scheikunde. Om daarna me toch maar ziek te maken en weer in bed te gaan liggen. 

Dinsdag ging het beter en ging ik wel heel de dag naar school, waarna ik gelukkig net moest werken en ik vroeg naar bed kon. De dag daarna besloot ik om na school even langs de winkel te gaan.Je kan natuurlijk n iet van me ver wachten dat ik helemaal af-kick op het shop gebied. En kocht ik de BRITSE GLAMOUR. Waarom kocht ik in godsnaam de Britse GLAMOUR terwijl ik thuis nog een niet uitgelezen Nederlandse glamour EN National Geographic had. Nou héél misschien is de reden dat er een intervieuw met Emma Watson op de voorkant stond. En toen ik hem toch had las ik de rest ook maar. Waardoor woensdag middag niet veel voor school gebeurde. Wel kwam ik er achter dat de Britse GLAMOUR gewoon véél leuker is. 

Donderdag avond had ik mijn eerste piano les sinds vorig jaar voor de zomer vakantie. En aangezien ik dus op vrijdagavond werk en mijn vorige piano leraar alleen op vrijdag les geeft, moet ik op zoek naar een nieuwe leraar. Deze keer een lerares. Meteen de eerste les was het duidelijk dat ik niet ga stil zitten. Na duidelijk te hebben gevraagd wat ik al kon - ja, ik heb nog maar een jaar piano les gehad - en wat voor muziek ik leuk vind - van alles- ging naar huis met Vivaldi en het intro van Für Elise, als het je niks zegt luister ze even op Youtube dan zeggen ze je WEL wat. Want wie kent deze liedjes nou niet?

Gisteren bestond uit haasten, na school soep maken en meteen doorgaan om te gaan werken. Om vervogens op de bank te ploffen mijn avondeten veder te eten en ondertussen Desperate Housewives kijken. En wat is het spannend! Vandaag was nou ook niet echt bepaald rustig met dansen en werken en nu koken. Maar vanavond word het lekker een avondje bioscoop EN morgen naar de Musical Aquarius.. Totaal niet druk toch?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!