Pages

18 Sept 2012

LOVE: Keira Knightly for VOGUE VS







Binnen kort komt de film Anna karenine uit. OK, binnenkort is in Amerika in November en bij ons pas in December. Om dan na te gaan dat hij al even in Engeland te zien is! Maar aangezien hij dus nog niet in Amerika te zien was, dacht Anna (W.) niet verkeerd dat dit HET moment is om Keira Kightly op de cover te zetten!

Nu ken ik Keira vooral van van de Pirates Of The Carribean films. Ik heb haar vaker in andere films gezien, maar naar mijn mening was - in tegen stelling tot haar acteer werk- niet zo veel aan. Anna karenine lijkt me daar in tegen wel echt een leuke film en kan dan ook niet wachten tot hij uitkomt! "Gelukkig" komt hij pas in December uit, zodat ik nog tijd heb om vóór de film he boek te lezen. Want zeg nou zelf, al lees je een boek na de film is er niet zo veel meer aan! Je weet het einde immers al.

Zijn jullie benieuw naar Anna keranine? EN wat vind je van deze prachtige foto's?
Liefs,
Rosalie

















Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!