Pages

19 Sept 2012

SHOPPING: Online Shopping Wishes



Door al dat werken, wat in werkelijkheid maar een avond en een dag is. Maar hé het is toevallig wél op koopavond en op de -inter- nationale shop dag: zaterdag. Dus dat betekend dat mijn uitstapjes naar de stad schaarser zijn geworden. Wat gewoon is gebleven is mijn shop gedrag. Want niemand kon - zelfs IK niet - bedenken dat dat ook maar een beetje zal verminderen, door zoiets onbenulligs als geen tijd. 

Want THANK GOD dat online shoppen bestaat. Wat had ik anders gemoeten? Nu ga ik in de stad ook altijd eerst langs de winkels om te kijken wat ze hebben.. om vervolgens met een sprint weer terug te gaan omdat ik het toch echt moet hebben en ik nergens anders ook maar iets leukers had kunnen vinden! Nu doe ik dat bij Online shoppen ook, alleen zit er dan tussen het beslissen OF ik het koop en mijn werkelijke aankoop geen half uurtje, maar eerder een half weekje of meer... Ook niet gek dus dat ik nu al een hele hoop wishes op mijn lijst heb staan. Waarbij de ZARA natuurlijk niet kan onderbreken, en ook de ASOS vult zeker de helft van mijn lijst. 

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!