Pages

27 Sept 2012

LOVE: Pandora



Ik draag bijna nooit veel sieraden.. less is more, toch? Wat ik wel altijd draag zijn een paar "standaart" sieraden. Want naast mijn Mi-moneda of "kleine" g-sleutel ketting en knopjes oorbellen draag ik vrijwel ALTIJD mijn pandora armband. Wat er zo leuk aan is? Alles toch. Van het idee dat je de bedeltjes kan sparen, er ontelbare zijn en ze er gewoon heel-leuk uit zien, maakt het zo dat het gewoon een heel leuk armbandje is. 

Het grootste nadeel is dat de bedeltjes niet echt heel goedkoop zijn, en um dat past dan ook niet echt in mijn uitgaven patroon. Want ik wacht gewoon tot het weer een keer sinterklaas of mijn verjaardag is, en dan hoop ik maar dat ik er weer een krijg. Maar als iemand heel vrijgevig is: ik vind de zilver het leukst.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!