Pages

26 Sept 2012

READING: My Bookcase


Mijn boekenkastjes zijn niet uitpuilend... zoals je ziet. Al ben ik er toch al best wel trots op. Maar hé ik ben dan ook nog maar een jaar echt boeken aan het kopen. Eerst leende ik ze altijd bij de bibliotheek, tot ik het idee kreeg dat ik echt ALLE leuke boeken uit de bieb gelezen had. EN toen bogon ik geld uit te geven! En in sommig gevallen was alleen de Nederlandse verzie niet genoeg, Nee, Twilight en Harry Potter moest ik ze natuurlijk ook in het Engels hebben. Niet dat je ze ziet, die hebben mooi een eigen eren-plekje in een andere kast. JA, mijn boeken hebben een ere- plek!

Nu, vind ik het zelf altijd leuk om andermans boeken te bekijken, en toen dacht ik ga waarom zou ik de enige zijn die dat leuk vind. En zo kunnen jullie allemaal even in mijn boeken collectie van NU kijken. Ja, nu ik eenmaal boeken aan het kopen wil ik ook niks meer anders! Wat niet echt goed is voor mijn portemonnee. 

En nu jullie mijn boekenkast(jes) hebben gezien MOET ik wel wat tips geven... Na het voor de hand liggende ( Harry Potter, Twilight en The Hunger Games ) , want ja die moet je toch gewoon lezen!, is Rode sneeuw in December van Simone van der Vlught écht een aanrader, de boeken van Jill Mansell zijn  lekker luchtig als je gewoon even wat wil lezen en ja The Host van Stephanie Meyer is ook ...mooi. OW en um, de boeken van Lauren Despefano zijn ook onmiskenbaar in je boeken collectie, al zal je wel moeten wachten tot februari voor het derde - en laatste deel - Killing!

Liefs,
Rosalie. 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!