Pages

3 Sept 2012

Monday Favorites


Favorite new make-up product - John G Eyeshadow Base

 Valt dit onder make-up? Nie echt! Maar het is wel voor make-up dus het is wel vergeef baar, toch? Want ik. kon. Het. Gewoon. Niet .Laten. Om het erbij te zetten. Al is iets mijn favoriet dat is het toch zeker wel deze eyeshadow base... waar je deze week meer over hoort!

Favorite bath product - Herbamedicus Eukalyptus
Is het niet HEERLIJK om 's avonds na een drukke dag een lekker bad te nemen? Toen ik dat afgelopen week deed vond ik dit flesje op de bad rand, rook er even aan en deed zoals op de achter kant staat een paar druppels - in het veelvoudig dan - erbij. En MMM heel je badkamer gaat lekker naar Eukalyptus ruiken + een er komt een leuk laagje schuim op het water.

Favorite Nail color - ESSIE bikini so teeny
Hier heb je al uitgebreid over kunnen lezen, maar ook deze kan gewoon niet ontbreken bij mijn favorieten. Hij bleef heel de week op mijn nagels zitten- mede doordat de nagellak remover op was !!!- , en ik kreeg dan ook meervoudig te horen hoe leuk hij wel niet was. 

Favorite body product - Coconut Body Lotion 
NOG een pluspunt aan de leuke producten bij de body shop is dat je er van die leuke kleine testertjes bij krijgt. Met deze coconut body lotion blijf ik maar aan mijn arm ruiken. Wat GEEN prettig gezicht is moet ik zeggen.

Maar een béétje laat deze keer. Maar ik kon niet een dag na mijn goede voornemen hem al breken. Daarom ook dat ik nu tussen Engels en Economie leren door even dit type. Want heel stiekem heb ik het best wel druk. 

Liefs, 
Rosalie. 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!