Pages

4 Sept 2012

BEAUTY: John van G - Eyeshadow Base





Als je ook maar OOIT oogschaduw hebt gebruikt herken je vast wel het bekende probleem: Je oogschaduw die  je heel mooi over heel je ooglid en wenkbrauwbot hebt aangebracht zit nu alleen nog maar in de lijntjes. Niet echt wat je wil. Nu gebruik ik bijna ELKE DAG oogschaduw. Dat probleem
kom ik dan ook dagelijks tegen.

Nu bestond er al lang een oogschaduw-basis die zorgt dat je oogschaduw WEL op de plek blijft zitten waar hij bedoeld is om te zitten. Maar om de een of andere reden is dat nooit zo door mij doorgedrongen dat ik het ook daadwerkelijk kocht. Tot ik na een uurtje sporten mijn oogschaduw overal zat BEHALVE waar hij hoorde. In de lijntjes, in mijn wenkbrauw,onder mijn oog en op sommige plekken gewoon helemaal NIET meer zat.

Nu ik elke ochtend voordat ik oogschaduw deze basis van John van G op doe heb ik nergens meer last van. Geen oogschaduw die opslag verdwijnt. Geen oogschaduw die in de lijntjes loopt, maar gewoon oogschaduw die doet wat hij moet doen en blijft zitten. Zelfs na een uurtje intensief dansen met daarna een middag shoppen - waarin nogal veel shirtjes aan en uit waren gegaan - zat mijn oogschaduw precies zoals ik die ochtend had op gedaan. 

Liefs, 
Rosalie

2 comments:

  1. Heeee! Weer een leuk geschreven artikel:)
    hoe duur is die basis? Ik heb er zelf een van essence, cheap but very good:)
    Xx

    ReplyDelete
  2. Dankje, Deze komt van de Etos en is wel ietsje duurder dan die essence. Namelijk ach euro. Maar ja krijgt wel echt waar voor je geld

    ReplyDelete

Thank for reading!