Pages

5 Sept 2012

SHOPPING: Oops, I did it again...



O God, waar is de rem? Ik heb net een dag mijn kleedgeld, en Hup naar de stad! Maar laten we het van de goede kant bekijken; ik heb twee truitjes en nog steeds kleedgeld over.

Nu vond ik dat best goed mijn best deed met mijn niets-kopen-tot-ik-vijftig-euro-meer-heb en toen ik heel de week al druk bezig met school. Het enige wat ik toen - tussen school door - kon denken was ZATERDAG GA IK NAAR DE STAD. Want na al dat huiswerk en het leren vond ik wel dat ik een middag in de stad had verdient. Wat natúúrlijk niet kon zonder iets te kopen.

En als ik dan toch aan het kopen ben - want dit is niet het enige wat ik kocht, dat komt later - dan ga ik toch ook maar even langs bij de ZARA en de MANGO. Waar ik niet zomaar alles voorbij kon lopen. "Gelukkig" had ik nog een broek van de MANGO die ik moest omruilen. En in plaats van de broek kocht ik het rood/oranje blouse. Bij de ZARA nam ik het groene truitje mee.

Liefs,
Rosalie/

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!