Pages

6 Sept 2012

BEAUTY: Testing Clinque Anti-Blemish Solution ( part V)

~

Vorige week had ik nog mooi uitgeteld dat ik not twee dagen met mijn tonic kon doen. Mooi niet dus. Die zelfde avond sloeg het noodlot al toe. Met als gevolg dat ik twee dagen en vier keer mijn gezicht niet kon reinigen met de tonic. Wat er weer toe leiden dat het vaarwel was met mijn mooi huid en hallo puistjes. Vier deze keer. Wat natuurlijk nog een klein getal is met eerst. Maar wel VIER KEER zoveel als van te voren!

En hoewel mijn plan was om nu ECHT de full-size producten te gaan kopen, kreeg ik bijna een hartverzakking toen ik zag hoe duur ze waren. Twintig euro PER product. Wat dus uiteindelijk niet uit kwam op dertig euro voor een gehele set maar ZESTIG! Dat is nou pas een tegenvaller.

Gelukkig hadden ze afgelopen zaterdag bij de ICI Paris nog een Tester set hadden. Dezelfde als die ik de eerste keer had gekocht. Noem het vals spelen - dat doe ik zelf namelijk de heletijd - maar ik heb nu wel de kans om de zestig euro te verdelen. Want ik heb nu al weer een nieuw plan samen gesteld. Wat veel realistiser is dan het vorige. Ik ga namelijk het om de beurt kopen. Eerst de tonic vervolgens de moisturizer en daarna de face mouse.

O, nu nog even over het testen in plaats van mijn financiƫle plannen. Ik ben nog steeds tevreden. Niet alleen tevreden DIK TEVREDEN! Ondanks dat ik wel weer wat oneffenheden heb - wat GEHEEL aan mezelf te danken is - zie ik elke dag verschil met de vorige. En worden deze vier puistjes elke dag kleiner en minder rood.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!