Pages

7 Sept 2012

Dairy #06

Special K als ontbijt, September!, Shoppen, Eyeshadow base, Eclips, Economie leren, Eucalyptus badolie & zelfgeplukte bloemenen in de vaas. 

Zaterdag ochtend begon het vroeg, want ja dansen is weer begonnen. Helemaal geen probleem hoor want dansen is LEUK. Maar zaterdag ochtend is eigenlijk net zo'n ochtend waar je eigenlijk gewoon in bed wil blijven liggen. Dat was het niet dus. Na dansen (tot half 11) pakte ik met Renee de bus (half 12) naar Eindhoven (12 uur). Waarna we een heerlijk middagje gingen shoppen, lunchte bij Bagels en Beans - bagels zijn ECHT leuk - en weer de bus naar huis pakte (5 uur).  Die zelfde avond had ik nog een feestje van een vriendin omdat ze jarig was en na het diner ging naar haar toe (8 uur) om pas 's nachts weer naar huis te gaan (1 uur). En vervolgens nog lang te lezen (half 3?) Wel grappig toch zo'n precieze tijds notatie? Ik vind van wel. 

Zondag werd het er niet eerder op en ook deze keer sliep ik uit. Maar niet zo als vorige week, nu zal ik het net half tien worden toen ik wakker werd. En de rest van mijn dag wil je niet eens weten. Want - tot mijn grote spijt - was het leren, leren, LEREN! En s'avonds nog even een aflevering Desperate Housewives kijken. 

Maandag was het weer school, en zoals elk begin van het jaar: SCHOOLFOTO. Opeens zie je iedereen in "aparte"kleren, hun haren doen op de gang en staat de meisjes - en jongens? - wc vol met meisjes voor de spiegels om nog even hun make-up bij te werken. Want wat is er nou belangrijk dan de schoolfoto? Een heel gestress dus! - Waar ik natúúrlijk deel van uit maakte -. Ook was het maandag de eerste keer gym, en geloof het of niet maar het eerste onderdeel is Duur-loop. Wat ik dus mooi als een keer van de drie keer per week hardlopen kan tellen.

Dinsdag -en woensdag middag raakte geheel vol een school/huiswerk/leren dus NERD! Dinsdagavond daar in tegen was mijn eerste werk dag bij "de winkel". En plofte ik na van 6 tot 9 gewerkt te hebben op de bank. Niet in staat om iets anders te doen dan weer een paar afleveringen Desperate Housewives te kijken. En woensdag avond even naar de stad ging samen met mijn moeder om deel te nemen aan de V&D koopavond. Donderdag was mijn kook dag - wat dus betekend dat ik MAG koken - en deze keer werd het een chilischotel met kip en rijst. Klink best goed toch.

Vanavond heb ik mijn tweede werkdag. En nu mag ik in plaats van schappen inruimen ook gewoon achter de kassa en in de winkels staan!  Al benieuw waar ik werk?

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!