Pages

9 Sept 2012

LOVE: Blond


 BLOND! Ik hou van blond. Van de agenda - die ik ook in mijn bezit heb - tot aan het dekbedovertrek en JA ook het servies steelt mijn hart. Niet gek toch dat ik het nu eindelijk heb gekocht, na het elk V&D bezoekje in mijn hand te hebben gehad. En het was niet zoals ik had verwacht een rib uit mijn lijf. Want al bekijk je het zo was mijn agenda gewoonweg HEEL duur.

Woensdag -en Donderdagavond was het koopavond bij de V&D. Wat ik natuurlijk niet voorbij kon laten gaan. Van de kleren kocht ik niks, maar ik kon niet zomaar zonder iets naar huis gaan. Wat een goede reden was om nu WEL servies van blond te kopen. En zo liep ik met dit kommetje - tje? hij is echt GROOT - en grote mok uit de V&D. Waarom ik nu pas achter kom dat mijn agenda zo duur is? Deze mok én kom zijn samen maar EEN euro duurder dan mijn agenda (!!!). En dat zegt iets over mijn agenda, niet over het "servies" - als je een kom en mok servies wil noemen-.

En zo ontbijt ik nu met mijn mok vol thee en kom - nee niet vol, want hij is ZO groot - met Special K. Ja, ik ben een cereal girl in hart en nieren. Met blond ontbijten word je vrolijk, je hoeft er alleen maar naar te kijken!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!