Pages

9 Sept 2012

SHOPPING: The Little Black Jacket..

Misschien is er helemaal niks Little aan, of  misschien moet je er vandaag nog helemaal NIET aan denken. Want vandaag is het dertig graden buiten! September en dertig graden? Mijn instinct zegt toch ECHT dat dertig graden in september niet echt "normaal" is. En mijn instinct zegt ook dat ik nu geen jurkje of short met flatjes moet dragen maar rokjes met een maillot en laarzen.. en dus ook The Little Black Jacket! Want ook al is het HEET buiten, het is ook SEPTEMBER (!!!!) en dat betekend dat -als het goed is- we binnenkort toch echt de nieuwe collectie kunnen dragen.

Maar goed, ik kan nog geen blog bekijken ( Annemerel.com ) of tijdschrift open slaan (Glamour) of ze hebben het over The Black Jacket. Little of niet, maar deze herfst/winter is het een MUST! Dus vanaf nu ook mijn must. En ja waarom zou je verder kijken als je toch al zeker weet dat er bij de ZARA al een brede keus is? Daarom ook dat ALLE LBJ's die je hier boven ziet van de ZARA komen. 

Mijn favorieten zijn: .... oké ik heb de leukste uitgezocht, want ze zijn allemaal zo leuk! Maar links onder ziet er toch wel heel leuk uit. Welke vind jij het leukst?

Even een goedmakertje... ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om er vandaag géén twee online te zetten aangezien ik er GEEN online heb gezet. En zo maak ik het een beetje goed, toch?

Liefs, 
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!