Pages

10 Sept 2012

Monday Favorites


Favorite New buy - BLOND!

Wat is 'iet toch leuk! Elke keer al drink ik uit deze kom moet ik "even kijken" wat er ookal weer opstaat. En JA, ik weet ondertussen die twee zinnetjes wel uit mijn hoofd. Maar hij is zo leuk dat je er wel naar MOET kijken!


Favorite activity - Dancing


Ondanks de spierpijn die ik er nu elke week aan overhoud blijf ik het leuk vinden. Of ik vind het zelfs steeds leuke om te dansen. Zeker nu ik het bijna ELKE DAG (!!!) thuis nog-eens-oefen. Dan wel op liedje waar we op dansen! Niet gek dat ik het liedje dan ook HEEL DE DAG in mijn hoofd heb.

Favorite clothing - ZARA shirt

Na hem wel DRIE (!!!) ochtenden aan en uit te hebben gedaan omdat hij-het-toch-niet-was, besloot ik het roer om te gooien. Ik moest en zou hem dragen. Want het shirtje mocht niet het zoveelste shirtje worden dat nog met het prijskaartje eraan in mijn kast zou liggen - ja, je schrikt ervan HOEVAAK dat bij mij begeurt!!- . Ik trok mijn zwarte broek aan stopte het shirtje erin, liet het er een beetje overheen hangen en deed mijn MiMoneda ketting aan. En TADA! Daar was de pĂ©rfecte outfit, die ik nu met liefde draag. Misschien moet ik vaker zo'n creatieve ingeving hebben - of gewoon meer op fashion blogs kijken, dat kan ook-. 

Favorite food - Special K
 Jaren lang heb ik een hekel aan ontbijten gehad. Ik weet niet eens meer de dag dat ik er GEEN hekel aan had. Een 'zware" boterham vroeg in de ochtend naar binnen slokken is niet echt mijn ding. Maar sinds ik er iets eerder uitga en er voor zorg dat ik ruim de tijd heb - lees: minstens een kwartier - de tijd heb EN sinds ik met Special K ben begonnen, is het ontbijt ineens niet meer ZO erg. Eerlijk gezegd is het  in combinatie met een -klein- beetje yoghurt best wel lekker. 

Liefs, 
Rosalie






No comments:

Post a Comment

Thank for reading!