Pages

24 Sept 2012

Monday Favorites


Favorite activity: Playing Piano
Dus.. ik heb al verteld dat ik weer begonnen ben met Piano lessen, en al hoewel ik er eerst nooit écht zin in om te oefenen, heb ik dat dit jaar wel! En zo komt mijn "droom"weer tot lezen, om OOIT echt piano te kunnen spelen.

Favorite food: Salad
Na deze ondekking was een avond niet goed genoeg, en staat de salade nu vast ELKE avond op tafel. Met af en toe een afwisseling,dat wel.

Favorite magazine: British GLAMOUR
Ja, hoe kon ik dit tijdschrift laten liggen toen ik wist dat er én een intervieuw EN een fotoshoot met Emma Watson in stond? Mijn liefde voor haar heb ik al eens duidelik gemaakt, dus je snapt wel dat ik dit tijdschrift gewoon mee MOEST nemen.

Favorite book: Breaking Down
 Ontussen ben ik dus al weer eventjes bezig in Breaking Down. Voor de gene die het niet weten - ik weet niet of je dit we hebt kunnen missen - maar dit is het vierde en ook laatste del van de Twilight-Sags. Waar dus binnenkort ook een film van uit, de films doen me niks - want waarom kiezen ze in de film zoveel de kant van Jacob ?? - het boek daarin tegen WEL. En zoals de gene weten die het boek ook heeft gelezen; er staan altijd van die mooie gedichtjes in!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!