Pages

5 Oct 2012

Dairy #08


De duur loop is - ondanks dat ik hardlopen wél leuk vind- niet echt mijn leukste onderwerp bij Lo. Even tussen haakjes Lo is het zelfde als gym, voor diegene die dat niet weten. Want een kwartier lang rondjes rennen NEE. Nu was ik vorige week maandag wel lichtelijk in paniek! Want um ja, hoe goed mijn voornemens ook waren, toen de school begon was het toch echt afgelopen met mijn drie dagen in de week hardlopen. En was het dus ook afgelopen met mijn conditie. Het viel dus nog reuze mee dat ik na de tiende minuut nog kon lagen en gewoon heel de vijftien minuten uithield!

Het Economie proefwerk die woensdag daarin tegen, was toch wel niet iets moeilijk als van te voren gedacht. En op dat moment - als ik het proefwerk zit te maken, en het toch even echt niet meer weet - wens ik dat ik toch maar niet eerder was gestopt met leren om die aflevering Desperate Housewives te kijken. Gelukkig viel dat punt ook nog mee, meevallen is zelfs zachtjes uitgedrukt! Die donderdag kreeg ik al te horen dat het een acht punt een was geworden. Kijk DAT is nou een goed begin van je dag. Al eindigde de dag iets minder leuk. Na school dook ik het bed in en en kwam er niet meer uit vóór het avondeten. Vrijdag sloeg ik dus een dagje over van school - again. Het was toch maar een dagje van vier uur, en ja.. dat Nederlands proefwerk waar ik toch al niet zo'n zin in had kon ook wel uitgesteld worden . 

Die zaterdag was het weer gewoon werken en na een zondagje leren was het al weer deze week. Ja, zo gaat mijn week. Saai hé? En nog het ergste val al is dat ik mijn vriedinnen ook niet vaak kan zien. Thank God dat het na volgende week vakantie is. Zodat ik weer al die gemiste tijd kan inhalen. 
Deze week ging nog sneller voorbij dan de vorige. Want hoe clicé ook Time Flies! Maandag begon mijn dagje goed door het punt van Management en Organisatie. Echt opvallend hoe een punt mijn dag kan opvrolijken of nou net het tegen over gestelde daar van. Want ja, je wil natuurlijk wel iets resultaat zien voor al dat harde werken. 

Had ik al verteld dat we bezig zijn met het verbouwen van het huis? Vast wel ergens. Deze week is het dus eindelijk -bijna- klaar, Maandag werden de tegels erin gelegd en gisteren  de houten. Want FINALLY kunne we weer eindelijk een beetje "gewoon" leven in het huis en doet de verwarming her weer! Die ik meteen nadat ik hoorde dat 'ie werkte vol op open zette, want de herfst is duidelijk op gang. Waardoor ik niet alleen de verwarming aan zetten maar ook alle warmen sjaals/truien en poncho's weer voor de dag haalde. 

Donderdag kwam ook mijn bestelling van de ASOS binnen. Na dagen lang wachten! Iets wat ik dus echt niet kan. Maar de jas stelde me teleur, de sluiting was niet mooi, de capucuon was te groot en nog het belangrijkste van alles hij stond van geen kanten. Want eerlijk is eerlijk ik leer en wel een zoutzak in. Zonder enig figuur. Kan je je er iets bij voorstellen? De jas is nu ondertussen al weer op zijn weg naar de ASOS in Engeland terwijl ik nu alweer verlangend zit te wachten op mijn bestelling van de ZARA! O  en laten we dierendag afgelopen dinsdag niet vergeten! Keep you posted

Zoals je misschien wel merkt. Geen Dairy meer elke week.. maar ja dat is gewoon een gevolg van mijn saaie school/werk leven. Aangezien mijn week er voortaan zo uitziet. 
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!