Pages

26 Oct 2012

LOVE: speculaas thee


Laten we een ding duidelijk maken - al weet je het allang! - ik houd van thee. En niet zo maar een beetje thee is mijn dagelijkse drankje. En zeker nu het weer helemaal is omgeslagen en het echt herfst weer is, kan ik er niet eens aan denken om iets anders te drinken, laat staan het daadwerkelijk doen. En dan, als na heel veel verschillende smaken thee, er opeens een tussen zit die écht opvalt tussen de andere dan kan ik niet anders dan het gewoon met jullie delen.

En deze speculaas thee is DELICIOUS. En dat vooral als ik het zakje niet te lang in het water heb laten hangen, hij dus niet pik zwart is maar gewoon een lichte kleur donker bruin, dan is hij pas ECHT lekker.  Nu ik jullie overtuigd heb - waar ik dus wel van uitga, en zo niet dan moet je hem gewoon proberen want écht hij is het proberen waard- allemaal rennen naar de kruidvat want daar is hij deze week in de aanbieding (!!) tot en met dinsdag.

But let's talk about tea, nu we het er toch overhebben kan ik net zo goed er iets verder op in gaan toch? Want hé, ik drink het wel dagelijks! Nu heb je thee met weinig smaak, die je heel lang moet laten trekken en dan  vervolg te sterk zijn of waar je gewoon drie lepels honing/suiker bij moet doen om er überhoud wat smaak aan te krijgen. En daar gaat dan weer "het goede"van thee mee weg. En je hebt thee die van zich zelf veel smaak heeft, die je niet lang moet laten trekken en dan tóch veel smaak heeft en waar je helemaal geen honing/suiker bij moet doen. Bij die laatste hoort dus de speculaas thee. AL had je eerst nog niet overtuigd, nu toch wel?

Liefs, \
Rosalie

2 comments:

  1. Ik drink niet heel vaak thee (geen idee of het verstandig is dat te zeggen hier, nu ik deze post heb gelezen...), maar vind het in het najaar altijd wel lekker. Maar alleen gewone thee, zonder suiker, want ik houd niet echt van zoete theetjes. Maar dit klinkt toch wel lekker. Mijn vader komt niet zo vaak bij de Kruidvat de aanbiedingen checken (ahum!), dus ik sleep 'm wel een keertje mee (: Wat een leuke blog heb je trouwens, je schrijft ook leuk, ik volg je!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete
  2. Ik ben gek op thee, ik drink het super veel!

    ReplyDelete

Thank for reading!