Pages

14 Oct 2012

LOVE: Yogi Tea Sweet Chai





Ik heb al eerder verteld dat ik van thee houd. En niet zo'n beetje ook, zeker met DIT weer is er geen ontkomen aan. Vorige week probeerde ik een nieuwe thee uit. Een biologische. Want als ik dan kan kiezen tussen niet-biologisch en wel-biologisch. Dat kies ik toch zeker voor de wel. 

Ik haalde de thee uit het leuke pakje - want ja, het pakje is leuk en mooi en ik zou alleen over het pakje al een hele pagina vol kunnen schrijven -, en kwam er achter dat het pakje niet alleen leuk was nee gewoon heel het thee zakje. Weliswaar niet het theeZAKJE maar dat stukje papier waarmee je de thee kan soppen en het zakje uit het water kan halen. Je snapt vast wel wat ik bedoel anders: zie foto (??).

Aan elk theezakje hangt een mooie zin - in het engels wel te verstaan, dus ook nog eens goed voor mijn Project English - . Dit vind ik zó leuk bedacht. Het doet me denken aan de gelukskoekjes maar dan bij thee. Het leuke is dat niet aan elk theezakje de zelfde zin hangt. Nee elk zakje heeft zijn "eigen" zin. En dan moet je je maar inhouden om NIET bij elk theezakje te gaan kijken welke zin er aan hangt. 


En O, de thee smaakt ook heel lekker hoor!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!