Pages

1 Oct 2012

PROJECT: English


- Is het eigenlijk niet de bedoeling dat je méér tijd hebt ik het weekend? Um ja, bij mij was dat dus duidelijk niet heb geval.Daarom dat er vandaag twee keer iets online komt. Om het toch een beetje goed te maken. - 


Engels is toch wel mijn beste taal - dan tellen we Nederlands natuurlijk niet mee, duhh -. Al is mijn "taalgevoel zoals ze dat zo leuk zeggen. Toch écht beter met engels als met Nederlands. Maar ook al is mijn engels punt niet het laagste, het kan altijd beter toch? Maar om nu in mijn vrije tijd te gaan besteden aan het doornemen van de grammatica. Dat liever niet. Wel een leuke manier is het lezen van engels, en dan als je er zin in hebt : de woordjes die je niet kent vertalen. Maar ja, tijdens het lezen van bijvoorbeeld Breaking Down heb ik niet echt zin om het woordenboek erbij te gaan halen. Zeker niet als het net spannend is. 

Maar tijdens het lezen van een tijdschrift moet dat toch zeker wel kunnen. Dus de afgelopen weel bracht ik enkele uurtjes door met de engelse GLAMOUR, een pen en Google Translate door. En zo komt het toch weer niet zó nerd over?

Liefs,
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!