Pages

1 Oct 2012

Monday Favorites

Favorite new buy: Desperate Housewives seizoen 6 
Alles kwam goed in seizoen 5 - zoals altijd - en ik had nog een dvd te gaan. Waardoor ik mooi de tijd had om seizoen 6 te bestellen. Die gek genoeg nergens de volgende dag al geleverd kon worden, maar met een dvd kon ik het wel drie dagen volhouden. Tot ik er achterkwam dat de laatste dvd een bonus disc was. Niks  nog vier leuke afleveringen. Nee, seizoen vijf was afgelopen. En opeens konden seizoen 6 pas na anderhalve week lever (!!!). Thank god voor de Prijzen Circcus bij V&D. Waardoor ik ook seizoen zes voor een mooi prijsje kon kopen. Maar umm... seizoek zeven is een andere verhaal, daar willen ze vijfenzestig euro voor!

Favorite app - What To Wear
Handig!  Ik ben toch zeker niet de enige die niet weet wat ze aan moet doen? En het daarom de avond van te voren alvast bedenkt. Maar hoe weet je nou - zonder het nieuws te kijken, want dat schiet er nogal eens vaak over - wat voor weer het morgen is?? What To Wear verteld je én de temperatuur EN welke kleren je daarbij aan kan. Handig toch?

Favorite food: Raisins
Afgelopen week zijn er veel rozijnen door gegaan -Ja in het engels raisins, project engels gaat gewoon door-, niet alleen door mij hoor. De rest van het gezin heeft ook wel iets uit het zakje gegeten. Maar rozijnen smaken echt overal lekker bij, de salade, Special K en um, vast wel bij meer! Nu odevertuig ik mezelf dat ze gezond zijn, ze zullen toch zeker gezonder zijn dan chocolade? - wat niet?-

Favorite Jewelry - cmbination
Mijn pandora armband draag ik dan altijd! Maar sinds kort draag ik er dit - jammer genoeg neppe- parel armbandje erbij. En als er zo'n verandering na tijden komt, gaat hij niet meer zo snel er van af. Tot ze er natuurlijk niet meer mooi uitzien, en ik wel gedwongen word om ze af te doen. OF tot ik eindelijk genoeg geld heb voor een écht parel armband. Maar hoogst waarschijnlijk word het de eerste. Om he daarna te vervangen voor een nieuwe neppert.

Favorite song - Amelié

Ooit gedacht dat IK klasiek mooi zou vinden, laat staan leuk? Um nee, dat was dus wel het laaste wat ik verwacht had. Maar sinds ik de liedjes op met piano moet spelen is daar verandering in gekomen. Want zeg nou zelf dit liedje is toch best wel mooi?

Liefs,
Rosalie

2 comments:

  1. Wat een leuke dingetjes! Vroeger was ik dol op rozijnen! Nu helaas niet meer hihi

    ReplyDelete

Thank for reading!