Pages

7 Nov 2012

BEAUTY: PUPA Pearly Jade






Vanaf het moment dat de nagellak gisterenavond op deed blijf ik er maar naar kijken. Ondertussen ben ik er op school achtergekomen dat hij ECHT blauw is -en dus niet groen- met een mooie glans erover -die niet paars is- en dat er, als je héél goed kijkt, echt wel kleine miniscule glittertes in zitten. Maar zoals ik al zei voor die glittertjes moet je echt heel goed kijken, op het moment dat je eigenlijk iets beters te doen hebt maar gewoon geen zin en dan maar je nagellak gaat bewonderen. Tijdens een les bleek dus de ideale tijd om er achter te komen welke kleur ik mijn nagels gisteren avond eigenlijk écht had gelakt.

Want voordat was het me een raadsel. Van te voren was ik er namelijk heilig van overtuigd dat er ook ietsje groen in zat. Maar dat werd al minder toen ik vandaag mijn - nieuwe (!!) - groene trui aan deed. En toen ik twee uur economie achter elkaar had - wat trouwens heel interessant KAN zijn - bleek dat er ook geen paars is zat...

Dat maakt deze nagellak zo mooi. Op het eerste gezicht weet je gewoon niet welke kleur je nou echt in je handen hebt. Waardoor de nagellak dus verschilt van alle andere roze/groene/rode/blauwe nagellak die je hebt. En naast dat de kleur heel mooi is, denkt de nagellak van PUPA ook nog eens goed. Met een laagje is hij al helemaal gedekt.

Nu moet ik toegeven, de kleur komt op de foto toch niet zo impressive over als eigenlijk mijn bedoeling was. En zoals hij dus op mijn nagels is. O, en bij deze verontschuldig ik me ook even voor het feit dat er niet echt heel regelmatig iets online komt de laatste tijd. Maar na de drukte en wat... persoonlijke "problemen" zal het vanaf nu weer beter gaan. 
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!