Pages

27 Nov 2012

BEAUTY: Recessionista


En alweer kan ik een kleurje van ESSIE aan  mijn collectie toevoegen. Maar ook deze keer wist ik zéker dat ik dit kleurtje nog niet had. Het is namelijk té donker voor mijn doen, het is een kleur die niet bij veel van mijn kleren past en die een beetje een té edgy uitstraling geeft. Dat zijn dus alle redenen waarom ik hem NIET zou kopen. Maar um, hoewel het ook een zeldzaamheid is als ik een kleurtje niet heb - of ik iedere geval niet een kleur die er ongveer het zelfde uit ziet- kon ik hem niet laten staan. 

En dan achteraf als ik hem eenmaal gekocht heb lijkt hij toch niet té donker te zijn kan hij ook niet té edgy overkomen en... eigenlijk past hij bij west wel veel kleren. Dus al bij al is deze - donkere aubergine (???) - kleur toch nog een goede koop geweest, niet?

De kleur komt uit de Fall/Winter -collectie van ESSIE die, als ik he goed heb, op het moment niet meer te koop is bij de Etos. Maar dat wil niet zeggen dat hij op internet ook niet meer verkrijgbaar is!
Liefs,
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!